Condiții generale

Părţile contractante

Fiecare comandă de pe site-ul nostru este considerată un contract de vânzare, în care părțile contractante din partea vânzătorului sunt compania Rubio Company LLC, Tzar Simeon Veliki 55, 3700 Vidin, Bulgaria, Reg. Nu.: 206569576, TVA: BG206569576 (în continuare: Vânzător sau Lussuria.mk) și un persoana fizică sau juridică care decide să înregistreze o comandă pe site-ul nostru (denumită în continuare Client). Aceste reguli sunt guvernate de legile Republicii Bulgaria.

Programul de lucru al Vanzatorului este de la 08:00 până la16:00, iar în această perioadă toți potențialii cumpărători vor putea solicita orice informație. Înregistrarea comenzilor se poate face non-stop 24/7, cu excepția cazului de întreținere a site-ului.

Lussuria.ro se obligă să livreze toate bunurile comandate de Cumpărător la ora convenită, la adresa înregistrată de Cumpărător. Trebuie sa fie exact marfa comandată, în stare corectă și nedeteriorată, la prețul prestabilit.

Clientul se obligă să lase informații corecte la înregistrarea comenzii pe site-ul Lussuria.com.ro, precum și să plătească marfa la prețul convenit la primirea mărfii.

Livrare și plată

Modul de livrare

Fiecare comandă plasată pe site-ul Lussuria.com.ro este livrată de serviciul de curierat Fan Curier.

Până în momentul livrării coletului, toată responsabilitatea legată de marfă și pachet este a Vânzătorului. După primirea coletului, clientul este obligat să verifice starea fizică a coletului, iar în caz de deteriorare, să anunțe imediat curierul. Orice deteriorare a mărfurilor care ar putea exista chiar dacă ambalajul a fost în regulă, este responsabilitatea Vânzătorului.

Prețul de livrare pe teritorul României este de 19 lei.

Comenzile de peste 200 de lei au automat livrare gratuită.

Timpul standard de livrare pentru toate comenzile este de 3-7 zile lucrătoare. Timpul de livrare începe cu următoarea zi lucrătoare a comenzii dacă este selectată plata ramburs sau din ziua plății înregistrate dacă este selectată plata în avans.

În caz de urgență, nu ezita să ne contactezi, vom găsi o soluție, dacă este posibil.

Modul de plată

Comenzile de pe site-ul Lussuria.ro pot fi plătite în trei moduri – plata cu cardul, plata ramburs și plata în avans în contul nostru.

Indiferent de modalitatea de plată aleasă, site-ul nostru nu percepe taxe suplimentare pentru comision, dar curierul, la livrarea și pentru plata ramburs, va percepe o taxă poștală pentru depunerea banilor în cont.

– La alegerea plății cu cardul, ziua în care este plasată comanda nu este calculată în termenul de livrare

– La alegerea plății ramburs, ziua în care este plasată comanda nu este calculată în termenul de livrare

– La alegerea plății în avans, ziua în care este plasată comanda nu este calculată în termenul de livrare

În caz de urgență, nu ezita să ne contactezi, vom găsi o soluție, dacă este posibil.

Poți vedea datele bancare aici.

Schimb și returnare

Încercăm să ajutăm mereu, înțelegem că se întâmplă greșeli – uneori și noi greșim. Dorim ca tu să te bucuri de hainele noastre, indiferent de obstacole. Dacă întâmpini dificultăți, nu ezita să ne contactezi, vom încerca să rezolvăm totul în cel mai eficient mod.

Schimbul mărfii

Schimbul de bunuri este posibil, indiferent de motiv, în termen de 30 de zile de la data livrării comenzii.

Vânzătorul suportă costurile de transport pentru schimbul mărfii în cazurile în care sunt trimise mărfuri greșite, mărfuri deteriorate, mărfuri defecte, bunuri uzate sau produsul corect, dar cu mărimea greșită.

Cumpărătorul suportă costurile de transport ale schimbului dacă a fost comandat articolul greșit, cumpărătorul nu mai dorește articolul comandat și dorește alt produs sau mărimea nu se potrivește cumpărătorului și are nevoie de altă mărime. Bunurile returnate pentru schimb trebuie să fie în ambalajul original, care trebuie să fie nedeteriorat.

Bunurile nu trebuie spălate sau folosite. Daca aceste condiții nu sunt îndeplinite, vânzătorul își rezervă dreptul de a nu onora dreptul de a schimba marfa.

Returnarea mărfurilor

Returnarea mărfii este posibilă, indiferent de motiv, în termen de 30 de zile de la data livrării comenzii.

Cumpărătorul suportă costul transportului bunurilor către vânzător, iar vânzătorul se obligă să restituie cumpărătorului întreaga sumă a contravalorii comenzii, în cazul în care se returnează întreaga comandă sau contravaloarea mărfurilor returnate.

Bunurile returnate trebuie să fie ambalate în ambalajul original, care trebuie să fie nedeteriorat, iar bunurile trebuie să nu fi fost spălate sau folosite. Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, vânzătorul își rezervă dreptul de a nu onora dreptul de a returna marfa.

Reguli de igienă

Sperăm că suntem cu toții conștienți de tipul și sensibilitatea mărfurilor pe care le vindem și că atunci când vine vorba de lenjerie intimă, este un subiect sensibil din punct de vedere igienic. Având in vedere că lenjeria este folosită în contact cu părțile intime ale corpului, trebuie să știi că dacă vrei să probezi marfa după ce o primești, o poți proba doar peste hainele tale.

Dacă se constată că bunurile returnate au fost probate fără a respecta regulile de igienă – returul sau schimbul nu vor fi acceptate, iar bunurile vor fi returnate cumpărătorului inițial.

Este important să știi că la fel ca toți ceilalți vânzători de acest tip de mărfuri, nu putem accepta retururi sau schimburi de chiloți sau șosete.

De unde știi dacă ai ales mărimea potrivită pentru tine? Citește mai multe despre mărimi în articolul Ghid de mărimi.

Reclamații

Încercăm întotdeauna să ne asigurăm că totul este în regulă, dar uneori, chiar și cu cele mai bune intenții și cu toate eforturile depuse, lucrurile merg prost. Uneori greșeala este a noastră, alteori este de către o parte terță implicată – dar, nu dorim ca niciunul dintre clienții noști să fie nemulțumit de produs sau de serviciu.

Aveți dreptul să depuneți reclamație pentru orice problemă constatată!

Fie că este vorba de livrarea unui produs sau este mărimea greșită, fie că este livrarea unui produs sau ambalaj deteriorat, ai dreptul de a depune o plângere.

Conform Legii Protecției Consumatorului, ai dreptul de a depune o reclamație în termen de 2 ani de la data achiziției. Vânzătorul are obligația legală de a răspunde reclamației tale în termen de 8 zile. Orice reclamație trebuie tratată în conformitate cu legea. Cumpărătorul trebuie să fie informat despre rezultatul reclamației, adică dacă reclamația este acceptată sau respinsă.

În caz unei reclamații, te rugăm să ne contactezi pe e-mail, iar noi vom continua comunicarea în formă fizică. Te rugăm să incluzi numărul comenzii în subiectul e-mailului și să descri problema ta și, eventual, să atașezi o fotografie. Cu cât mai multe informații – cu atât mai bine, pentru că va fi mai ușor să ajungem la o soluție corectă.

Protecția datelor cu caracter personal

Toate datele personale pe care le lași pe site-ul Lussuria.ro nu sunt transmise unei terțe părți, ci sunt păstrate și protejate pe serverul nostru. Datele sunt folosite în funcție de necesitate pentru comunicarea cu clienții, procesarea comenzilor, realizarea documentelor pentru serviciul de curierat.

În funcție de nevoie, fiecare dintre segmentele organizației noastre are acces doar datele necesare pentru activitatea sa și doar conducerea are acces la datele complete ale comenzii.

Comentariile și evaluările pe care le lași pe site-ul nostru sunt vizibile public. În afară de comentariul în sine, restul datelor tale nu sunt disponibile public.

Cookie-urile digitale de pe site-ul Lussuria.com.ro te ajută să ai cea mai bună experiență posibilă atunci când navigezi pe site. Cookie-urile ajută la stocarea datelor despre căutările, vizualizările și datele pe care le-ai introdus. Acest lucru îmbunătățește experiența utilizatorului la vizitele repetate. Cookie-urile rămân active timp de un an de la ultima utilizare.

Datele folosite pentru înregistrarea utilizatorilor sunt folosite doar pentru o mai bună utilizare a site-ului nostru și o comandă mai ușoară. Toate datele colectate de la utilizatorii înregistrați nu sunt partajate cu terți, ci sunt prelucrate și utilizate numai în scopuri interne.

Datele necesare pentru plasarea comenzii sunt doar datele necesare pentru finalizarea fără probleme a comenzii. Datele solicitate sunt folosite exclusiv în scopuri interne pentru procesarea cu succes a comenzii și nu vor fi partajate cu o terță parte.

Datele folosite pentru crearea comenzilor în sistemul de curierat sunt păstrate sub cea mai strictă protecție a confidențialității. Astfel de date sunt șterse din sistemul de curierat în termenul legal.

Datele utilizate pentru a crea facturile sunt doar datele de bază ale clientului necesare pentru a crea factura fără informațile de contact ale clientului.

La cererea cumpărătorului, datele acestuia pot fi șterse din baza de date a vânzătorului. Dacă consideri că ți se solicită date despre care consideri că nu sunt necesare procesării comenzii, te rugăm să ne contactezi.